Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
Post Views: 10 004
15.01.2014
Komunikat dla pacjentów uprawnionych do zaopatrzenia w wyroby medyczne na podstawie zlecenia
13.01.2014
Opublikowano wykazy placówek udzielających świadczeń opieki zdrowotnej od 1 stycznia 2014 r.
13.01.2014
Zaktualizowano wykaz punktów dystrybucji
31.12.2013
PO ZIP W SŁUPSKU I OKOLICACH – w styczniu 2014
24.12.2013
Awaria połączeń telefonicznych w Pomorskim OW NFZ - Podwale Staromiejskie 69
19.12.2013
W dziale "Akcje prozdrowotne" - zaktualizowano harmonogram miejsc postojowych mammobusów w województwie pomorskim
17.12.2013
Uwaga na oszustów oferujących CIŚNIENIOMIERZE!
16.12.2013
Awaria połączeń telefonicznych w Pomorskim OW NFZ z przyczyn zależnych od operatora
11.12.2013
W Dziale "Akcje prozdrowotne" opublikowano informację Centrum Medycznego "GEMINI" w Chojnicach
06.12.2013
Zintegrowany Informator Pacjenta zagościł 26 i 27 listopada w hali widowiskowo-sportowej Ergo Arena