Dla pacjenta

Dla pacjenta

800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)

Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

Sieć szpitali

24.02.2017
Sieć szpitali

Awaria połączeń telefonicznych w Pomorskim OW NFZ

20.02.2017
Awaria połączeń telefonicznych w Pomorskim OW NFZ

Ankieta NFZ dotycząca opieki nad kobietą w okresie fizjologicznej ciąży, porodu, połogu oraz opieki nad noworodkiem

14.02.2017
Ankieta NFZ dotycząca opieki nad kobietą w okresie fizjologicznej ciąży, porodu, połogu oraz opieki nad noworodkiem

Informator „Za życiem”

14.02.2017
Informator „Za życiem”

Zawarcie umowy w zakresie : koordynowana opieka nad kobietą w ciąży na II lub III poziomie opieki perinatalnej (KOCII/III)

02.02.2017
Zawarcie umowy w zakresie : koordynowana opieka nad kobietą w ciąży na II lub III poziomie opieki perinatalnej (KOCII/III)

Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ informuje – zmiany w przepisach dotyczących zgłaszania się do ubezpieczenia zdrowotnego

27.01.2017
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ informuje – zmiany w przepisach dotyczących zgłaszania się do ubezpieczenia zdrowotnego

Wykaz postoju mammobusów w województwie pomorskim w I kwartale 2017 r.

19.01.2017
Wykaz postoju mammobusów w województwie pomorskim w I kwartale 2017 r.

Zmiany w dostępie do podstawowej opieki zdrowotnej – od 12 stycznia

09.01.2017
Zmiany w dostępie do podstawowej opieki zdrowotnej – od 12 stycznia

Komunikat dla pacjentów dotyczący „wstecznego” zgłoszenia do ubezpieczenia

04.01.2017
Komunikat dla pacjentów dotyczący „wstecznego” zgłoszenia do ubezpieczenia

NFZ uruchamia szkolenia e-learningowe o karmieniu piersią

06.12.2016
NFZ uruchamia szkolenia e-learningowe o karmieniu piersią