Dla pacjenta

Dla pacjenta

800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)

Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta

07.11.2018
800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim: listopad – grudzień 2018 r.

06.11.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim: listopad - grudzień 2018 r.

Komunikat dotyczący skierowań do poradni specjalistycznych

11.10.2018
Komunikat dotyczący skierowań do poradni specjalistycznych

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – październik 2018 r.

04.10.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - październik 2018 r.

Bezpłatne badania spirometryczne od 1 do 6 października 2018 r. w całym kraju

28.09.2018
Bezpłatne badania spirometryczne od 1 do 6 października 2018 r. w całym kraju

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – październik 2018 r.

24.09.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - październik 2018 r.

Informator o Terminach Leczenia

11.09.2018
Informator o Terminach Leczenia

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – wrzesień 2018 r.

10.09.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - wrzesień 2018 r.

Awaria połączeń telefonicznych do Delegatury Pomorskiego OW NFZ w Słupsku została usunięta

24.08.2018
Awaria połączeń telefonicznych do Delegatury Pomorskiego OW NFZ w Słupsku została usunięta

Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim – wrzesień 2018 r.

10.08.2018
Aktualizacja postoju mammobusów w województwie pomorskim - wrzesień 2018 r.