Dla pacjenta

Dla pacjenta

800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)

Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19 ? Aktualizacja 17 czerwca 2020 r.

17.06.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19 ? Aktualizacja 17 czerwca 2020 r.

Długi weekend: Sprawdź, gdzie znajdziesz pomoc medyczną

10.06.2020
Długi weekend: Sprawdź, gdzie znajdziesz pomoc medyczną

GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 9 czerwca 2020 r.

09.06.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 9 czerwca 2020 r.

GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 3 czerwca 2020 r.

03.06.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 3 czerwca 2020 r.

Komunikat w sprawie świadczeń stomatologicznej pomocy doraźnej

01.06.2020
Komunikat w sprawie świadczeń stomatologicznej pomocy doraźnej

GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 26 maja 2020 r.

26.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 26 maja 2020 r.

Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ wznawia pracę sal obsługi klientów

21.05.2020
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ wznawia pracę sal obsługi klientów

GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 19 maja 2020 r.

19.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 19 maja 2020 r.

GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 12 maja 2020 r.

13.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 12 maja 2020 r.

GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 8 maja 2020 r.

08.05.2020
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 8 maja 2020 r.