Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
29.06.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 29 czerwca 2021 r.
23.06.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 23 czerwca 2021 r.
23.06.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 31 lipca 2021 r. w poszczególnych powiatach.
17.06.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 17.06.2021 r.
17.06.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 15 czerwca 2021 r.
11.06.2021
Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 30 czerwca 2021 r. w poszczególnych powiatach
04.06.2021
Kompleksowy program rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 - aktualizacja placówek 4 czerwca 2021 r.
02.06.2021
Pomoc medyczna w długi weekend
02.06.2021
GDZIE SIĘ LECZYĆ W CZASIE COVID-19? Aktualizacja 2 czerwca 2021 r.
31.05.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 01.06.2021 r.