Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
25.01.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 25.01.2022 r.
24.01.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 24.01.2022 r.
21.01.2022
Zmiana sposobu obsługi bezpośredniej
04.01.2022
W piątek, 7 stycznia 2022 r. Centrala i oddziały wojewódzkie NFZ, w tym sale obsługi klientów, będą nieczynne
31.12.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 31.12.2021 r.
23.12.2021
Bezpieczne święta. Sprawdź, gdzie znajdziesz pomoc medyczną
22.12.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 22.12.2021 r.
22.12.2021
Dostępność sal obsługi klienta w okresie świątecznym
10.12.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 10.12.2021 r.
02.12.2021
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 02.12.2021 r.