Dla pacjenta
800 190 590 – Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
04.03.2022
Гаряча лінія НФЗ також українською мовою
04.03.2022
Infolinia NFZ także w języku ukraińskim
04.03.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 04.03.2022 r.
02.03.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 02.03.2022 r.
01.03.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 01.03.2022 r.
28.02.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 28.02.2022 r.
25.02.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 25.02.2022 r.
25.02.2022
Obsługa w salach obsługi klientów Pomorskim OW NFZ
24.02.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 24.02.2022 r.
22.02.2022
Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem - aktualizacja 22.02.2022 r.