Refundacja leków

Zmiana nazwy/adresu apteki /punktu aptecznego

Zgodnie z umową na realizację recept1, zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

W celu sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept w związku ze zmianą nazwy/adresu apteki (punktu aptecznego) należy przygotować dokumenty:

  • Wniosek w sprawie podpisania aneksu do umowy na realizację recept w związku ze zmianą nazwy/adresu apteki/punktu aptecznego

do pobrania plik PDF

do pobrania plik *docx

  • Decyzja zmieniająca zezwolenie na prowadzenie apteki (punktu aptecznego).

Jak postępować z kopiami dokumentów

Kopie dokumentów powinny być:

  • poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu prowadzącego aptekę (punkt apteczny) – w przypadku wniosku składanego w formie papierowej;
  • podpisane podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu prowadzącego aptekę (punkt apteczny) – w przypadku wniosku składanego w formie elektronicznej.

Gdzie dostarczyć dokumenty

Opisane dokumenty możecie Państwo dostarczyć:

w formie papierowej:
– osobiście lub za pośrednictwem poczty,

– na adres biura podawczego: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk

– w formie elektronicznej – w postaci plików podpisanych podpisem elektronicznym:

– na adres skrytki  ePUAP POW NFZ: /im2816rkl4/SkrytkaESP

Na podstawie wniosku i załączonych dokumentów:

  • dokonamy aktualizacji w systemach informatycznych naszego oddziału NFZ i
  • sporządzimy aneks do umowy na realizację recept.

Pliki do pobrania
Wniosek w sprawie podpisania aneksu do umowy na realizację recept w związku ze zmianą nazwy/adresu apteki/punktu aptecznego

Kontakt 58 321 86 97

1 § 12 ust. 2 umowy na wydawanie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych