Dla
pacjenta
pacjenta
Jesteś tutaj: Strona główna › Dla pacjenta
Dla pacjenta
800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP)
Wspólna ogólnopolska bezpłatna Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta oraz Narodowego Funduszu Zdrowia, gdzie można uzyskać informacje, m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, gdzie znajduje się najbliższy szpital, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.
-
Gdzie się leczyć podczas majówki? 29-04-2022Wielu z nas spędzi długi weekend majowy poza domem. Narodowy Fundusz Zdrowia podpowiada, gdzie znaleźć pomoc medyczną w...
- Przed nami okres świąteczny. Narodowy Fundusz Zdrowia przypomina, gdzie szukać pomocy medycznej podczas zbliżających się...
- Zaktualizowano wykaz placówek realizujących umowy w rodzaju leczenie stomatologiczne, w których pacjenci mogą...
- Potrzebujesz spokoju i wyciszenia w czasie załatwiania spraw w sali obsługi klientów NFZ? Odwiedź nas w czasie...
- Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 kwietnia 2022 r. wprowadzone zostają nowe zasady testowania w kierunku...
- Wykaz punktów pobrań COVID–19 dla pacjentów ze skierowaniem aktualizacja: 30...
- Nowe zasady testowania w kierunku koronawirusa. Co musisz wiedzieć? ...
- Negatywny wynik testu na koronawirusa nie może być warunkiem rozpoczęcia leczenia ...
-
Test na koronawirusa nie jest warunkiem rozpoczęcia realizacji skierowania na leczenie uzdrowiskowe 29-03-2022Test na koronawirusa nie jest warunkiem rozpoczęcia realizacji skierowania na leczenie uzdrowiskowe ...
- Aktualizacja postojów mammobusów w województwie pomorskim do 30 kwietnia 2022 r. w...
Licznik odwiedzin: 45990
Projekt i wykonanie: cyrekdigital.com