Aktualności i komunikaty
SALA OBSŁUGI KLIENTÓW W POMORSKIM OW NFZ OD DNIA 29 MARCA 2021 R. JEST ZAMKNIĘTA
26.03.2021
W związku z obostrzeniami ogłoszonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 25 marca 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U.2021 poz. 546) Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ informuje, że od dnia 29 marca 2021 r.
SALA OBSŁUGI KLIENTÓW JEST ZAMKNIĘTA
Wszelkie usługi realizowane w bezpośrednim kontakcie z pracownikami zostają przeniesione do obsługi drogą elektroniczną, telefoniczną i wysyłkową.
Wyjątek stanowi usługa profilu zaufanego EPUAP, który można potwierdzić wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na wizytę pod numerami telefonów:
58 321 86 20 – Sala Obsługi Klientów w Gdańsku
58 321 85 40 – Sekcja Obsługi Klientów w Słupsku
58 321 85 65 – Punkt Obsługi Klientów w Gdyni
58 321 85 70 – Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach
Elektroniczne formy kontaktu z Oddziałem pod adresem ogólnym:
oraz szczegółowymi adresami dla danego zakresu
Za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres:
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk
Dodatkowo w dostępnych dla Państwa miejscach przy wszystkich lokalizacjach Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ wystawiona zostanie skrzynka do korespondencji, która będzie dostarczona pracownikom Funduszu nie wcześniej niż 24 godziny od jej przekazania. Odpowiedzi na sprawy pozostawione w skrzynce będą odsyłane pocztą elektroniczną lub wyjaśniane telefonicznie. W sytuacji niezbędnej pocztą tradycyjną.
Zachęcamy też do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590.
Podpisał: Bartosz Goyke, p.o. Z-cy Dyrektora ds. Medycznych Pomorskiego OW NFZ
data publikacji: 26 marca 2021 r.
Post Views: 5