Aktualności
					24 grudnia 2024 roku (wtorek) obsługa bezpośrednia klientów będzie odbywać się w godzinach: 8:00 – 12:30
					18.12.2024
										Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że 24 grudnia 2024 roku (wtorek) obsługa bezpośrednia będzie odbywać się w godzinach: 8:00 – 12:30.
Dotyczy następujących lokalizacji:
- Sala Obsługi Klientów w Gdańsku przy ul. Podwale  Staromiejskie  69,
 
- Delegatura w Słupsku przy ul. Poniatowskiego 4,
 
- Punkt Obsługi Klientów w Gdyni przy ul. Śląskiej 53,
 
- Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach przy ul. Leśnej 10.
 
Zachęcamy do skorzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta 
800 190 590 to bezpłatny, ogólnopolski numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia. Konsultanci są dostępni przez całą dobę, nawet w święta i dni wolne od pracy i udzielają następujących informacji:
- jakie są zasady udzielania świadczeń medycznych,
 
- gdzie znaleźć pomoc medyczną, także w nocy, w weekendy i święta,
 
- które apteki pełnią dyżur nocny i świąteczny,
 
- jakie są prawa osób ubezpieczonych.
 
Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki
Data publikacji: 18 grudnia 2024 r.