pacjenta
Obsługa klientów Pomorskiego OW NFZ
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturze oraz Punktach Obsługi Klientów Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
Sala Obsługi Klientów
ul. Podwale Staromiejskie 69, 80-844 Gdańsk
Punkt Obsługi Klientów
ul. Śląska 53, 81-304 Gdynia
Punkt Obsługi Klientów
ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice
Delegatura w Słupsku
ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk
GODZINY PRACY:
poniedziałek 8:00 - 18:00
wtorek-piątek 8:00 – 16:00
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
- e-Doradca NFZ ( https://e-doradca.nfz.gov.pl/ )
- kontakt listowny: ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk oraz poprzez skrzynkę ePUAP: /im2816rkl4/SkrytkaESP
- kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Podwale Staromiejskie 69
Na stanowisku:
- doradca klienta:
- udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
- doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
- dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:
- uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału https://rezerwacja.nfz-gdansk.pl/qmaticwebbooking/#/ lub
- zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.
Żródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki
data publikacji: 14 września 2023 r.
Licznik odwiedzin: 8471