Obsługa klientów Pomorskiego OW NFZ

 

Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej, Delegaturze oraz Punktach Obsługi Klientów Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

Sala Obsługi Klientów

ul. Podwale Staromiejskie 69, 80-844 Gdańsk
 

Punkt Obsługi  Klientów

ul. Śląska 53, 81-304 Gdynia

Punkt Obsługi Klientów

ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice

Delegatura w Słupsku

ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk

 

GODZINY PRACY: 

poniedziałek 8:00 - 18:00

wtorek-piątek 8:00 – 16:00

 

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

  • e-Doradca NFZ ( https://e-doradca.nfz.gov.pl/ )
  • kontakt listowny:  ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk oraz poprzez skrzynkę ePUAP: /im2816rkl4/SkrytkaESP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Podwale Staromiejskie 69

 

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
  • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
  • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

 

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

Żródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki

data publikacji: 14 września 2023 r.