pacjenta
Od 11 stycznia 2021 r. wznowiliśmy potwierdzanie profili zaufanych EPUP w placówkach Pomorskiego OW NFZ
.jpg)
Od 11 stycznia 2021 r. wznowiliśmy potwierdzanie profili zaufanych EPUP w placówkach Pomorskiego OW NFZ:
- Sala Obsługi Klientów Gdańsk, ul. Podwale Staromiejskie 69
- Sekcja Obsługi Klientów Słupsk, ul. Poniatowskiego 4
- Punkt Obsługi Klientów Gdynia, ul. Śląska 53
- Punkt Obsługi Klientów Chojnice, ul. Leśna 10
W razie konieczności pomożemy też zalogować się do Internetowego Konta Pacjenta (IKP).
Posiadanie IKP ułatwi zapisanie się na szczepienie przeciwko wirusowi COVID-19.
W pozostałych zakresach bezpośrednia obsługa jest w dalszym ciągu zawieszona. O przywróceniu działalności poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.
PRZYPOMINAMY:
Elektroniczne formy kontaktu z Oddziałem pod adresem ogólnym: pow@nfz-gdansk.pl oraz szczegółowymi adresami dla danego zakresu, tj.
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego >>> ekuz@nfz.gov.pl
- certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ >>> unia@nfz-gdansk.pl
- wnioski unijne/ formularze UE/EFTA >>> unia@nfz-gdansk.pl
- ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego) >>> /im2816rkl4/skrytkaESP
Za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres:
Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, np.
- zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju
- ubezpieczenie dobrowolne
W sprawach pilnych, które nie mogą zostać załatwione drogą elektroniczną lub korespondencyjnie i wymagają szybkiej reakcji prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia wizyty:
58 321 86 20 – Sala Obsługi Klientów w Gdańsku
58 321 85 40 – Sekcja Obsługi Klientów w Słupsku
58 321 85 65 – Punkt Obsługi Klientów w Gdyni
58 321 85 70 – Punkt Obsługi Klientów w Chojnicach
58 321 86 71 – Leczenie uzdrowiskowe
Zachęcamy też do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590
Podpisał: z up. Bartosz Goyke, p.o. Z-cy Dyrektora ds. Medycznych Pomorskiego OW NFZ
data publikacji: 13 stycznia 2021 r.
Licznik odwiedzin: 1