Dla
pacjenta
Jesteś tutaj: Strona główna  › Dla pacjenta  › Punkty Obsługi

Punkty Obsługi

 

Miasto Kod Ulica Telefon Godziny otwarcia
Sekcja Obsługi Pacjenta w Gdańsku 80-844 ul. Podwale Staromiejskie 69

800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) – połączenie bezpłatne

 

 8:00-16:00 Pn-Pt

 

 

 

 8:00-15:45 Pn-Pt

 

 

 

Punkt Obsługi w Gdyni 81-304 ul. Śląska 53 800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) – połączenie bezpłatne 8:00-15:45 Pn-Pt
Punkt Obsługi  w Chojnicach 89-600 ul. Leśna 10 - Szpital Specjalistyczny im. J.K. Łukowicza
800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) – połączenie bezpłatne
8:00-15:45 Pn-Pt
Delegatura POW NFZ w Słupsku 76-200 ul. Poniatowskiego 4

800 190 590 - Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) – połączenie bezpłatne

8:00-15:45 Pn-Pt

W wymienionych punktach można:

  • uzyskać informacje związane z objęciem obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego;
  • uzyskać informacje o terminach i miejscach udzielania świadczeń zdrowotnych;
  • złożyć wniosek o wydanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego i ją otrzymać,
  • złożyć wniosek o wydanie danych dostępowych do systemu Zintegrowany Informator Pacjenta oraz je otrzymać,
  • złożyć skargę lub wniosek;
  • można uzyskać potwierdzenie zleceń w środki pomocnicze i otrzymać karty zaopatrzenia comiesięcznego (tj. pieluchomajtki, zestawy infuzyjne do pomp insulinowych, cewniki urologiczne, worki stomijne itp.), oraz potwierdzić zlecenie na pozostałe wyroby medyczne (np. ortezę stawu skokowego, materac przeciwodleżynowy itp.).
  • w punktach w Gdańsku i Chojnicach oraz Delegaturze w Słupsku można podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.