Dla
pacjenta

Dla pacjenta

Utrudnienia w dostępie do Telefonicznej Informacji Pacjenta

29-11-2019 15:09:06

Od 1 grudnia 2019 roku mogą mieć Państwo przejściowe problemy z dodzwonieniem się na Telefoniczną Informację Pacjenta pod numer 800 190 590. Przerwa w dostępności TIP pod wskazanym numerem wystąpi ze względu na potrzebę przeprowadzenia prac serwisowych systemu i potrwa planowo do 2 grudnia. Udostępniamy na ten czas numer zastępczy pod którym będzie można połączyć się  konsultantami Telefonicznej Informacji Pacjenta: 22 165 57 00 ( Uwaga! Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Mogą Państwo skorzystać również z formularza kontaktowego https://www.nfz.gov.pl/kontakt/telefoniczna-informacja-pacjenta/zadaj-pytanie-tip-/, czatu na stronie NFZ https://www.nfz.gov.pl/kontakt/telefoniczna-informacja-pacjenta/czat-z-konsultantem-tip/, albo poczty elektronicznej (adres tip@nfz.gov.pl). O zakończeniu utrudnień poinformujemy odrębnym komunikatem.

Komunikat na stronie Centrali NFZ.

źródło informacji: Centrala NFZ

data publikacji: 29 listopada 2019 r.

  Wszystkie aktualności